Doi crestini pe pod (banc 1985)

Bancul e extras din spectacolul de comedie „E=MO Squared” a lui Emo Philips din 1985 si prezinta falsa toleranta dintre credinciosii diferitelor religii:

Mergeam pe-un pod intr-o zi si am vazut pe cineva care statea pe margine, pregadindu-se sa sara. Am fugit spre el si am strigat: „Nu sari!!”
– „De ce n-as sari??”, m-a intrebat.
– „Pai, sunt atat de multe motive pentru a trai.”
– „Cum ar fi?”
– „Esti religios?”, il intreb.
– „Da”, imi raspunde el.
Ii spun: „Si eu. Esti crestin sau budist?”
– „Crestin”, imi raspunde.
– „Si eu.” „Esti crestin catolic sau crestin protestant?”, il intreb.
– „Crestin protestant”, imi raspunde.
– „Si eu. Esti crestin protestant episcopalian sau crestin protestant baptist?”, il intreb.
– „Baptist”, imi raspunde.
– „Wow, si eu! Esti crestin protestant baptist ce apartine de Biserica Domnului Dumnezeu sau de Biserica Lordului Dumnezeu?”, il intreb.
– „Biserica Domnului Dumnezeu”, imi raspunde.
– „Si eu! Faci parte din Biserica Domnului Dumnezeu, filiala originala sau reformata?”, il intreb.
– „Pai fac parte din Biserica Domnului Dumnezeu, varianta reformata”, imi raspunde.
– „Wow, si eu! Dar faci parte din Biserica Domnului Dumnezeu reformata in 1879 sau din Biserica Domnului Dumnezeu reformata in 1915?”, il intreb.
Si-mi raspunde: „Pai fac parte din Biserica Domnului Dumnezeu reformata in 1915”.
La care eu ii zic: „Mooooori, eretic fara Dumnezeu!!!!!”, si-l imping de pe pod.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Doi crestini pe pod (banc 1985)

  1. Logosfera.ro zice:

    Truth and pain… truth and pain…

Lasă un răspuns

